J. Ratautas: „Savivaldybė erzina žmones, pasitvirtinusi klientų priėmimo tvarką ir biurokratiškai laikydamasi jos“

Anykštėnas Juozas Ratautas svarsto, ką padaryti, kad aptarnavimas savivaldybei priklausančiose įstaigose vyktų sklandžiau.

„Vis dažniau girdisi savivaldybės pavaldume esančiuose įmonėse netinkamo klientų aptarnavimo atvejų. Žiūrėk, seniūnas atsikrato įkyraus interesanto, įvardindamas save ne skiepytoju, ne elektriku ar ne kelininku, ligotas ar kraujuojantis pacientas turi ilgai laukti gydytojo ligoninės priimamajame arba klientas, atėjęs į valdišką įstaigą laiku nepriimamas ir net sulaukia priekaištų. Dėmesio trūkumą ar grubų elgesį su žmonėmis gali papasakoti, ko gero, kas antras anykštėnas, turėjęs reikalų vienoje ar kitoje įstaigoje.

Man nepatinka ir tai, jog savivaldybė erzina žmones, pasitvirtinusi klientų priėmimo tvarką ir biurokratiškai laikydamasi jos. Sutinku, jog didžiosiose miestuose, kur žmonių srautai nepalyginamai didesni, vieno langelio principas ar kitokia priėmimo forma yra ne tik pateisinama, bet ir būtina. Tačiau ja pernelyg dažnai piktnaudžiaujama ir žmonės verčiami be pagrindo laukti, o kartais ir visai neaptarnaujami.

Kad įvertinti įstaigos darbą su klientais Sodra nuolatos atlikdavo Slapto kliento tyrimą. Priimamojo specialistus, jiems nežinant, periodiškai patikrina asmuo, apsimetęs klientu. Po priėmimo jis užpildo anketą ar ataskaitą ir pateikia aukštesnei institucijai. Apibendrinti duomenys periodiškai aptariami su įstaigų vadovais ir būna svarbūs eilinio ar neeilinio vertinimo metu.

Tikslu pagerinti klientų aptarnavimą, tokia priemonė galėtų būti naudojama ir savivaldybėje bei jos įmonėse, kurios dirba su klientais“, – rašė Juozas Ratautas.

Prie šio įrašo savo nuomonę pridėjo ir anykštėnas Romaldas Gižinskas. „Dar niekada Anykščių savivaldybėje nebuvo tokio abejingumo žmonėms. Pradedant šaligatviais ir baigiant savivaldybės daktare…“, – konstavo R.Gižinskas padėtį.  

27 komentarai

  1. Informacija

    eilučių autoriui galimai labai patinka iš sovietinės valdžios nukopijuota darbuotojų sekimo ir slapto informavimo sistema.
    Demokratinėje, ne rėžimo valdymo sistemoje būtent ir sprendžiamas aptarnavimas “vieno langelio“ principu, nesiuntinėjant interesanto nuo vienų durų prie kitų durų.
    Galimai rašytojas tikslingai skleidžia tokias politines nuotaikas, norėdamas pakenkti savivaldybės adminstracijos prestižui ir rajono valdantiesiems, kurie pasitiki savivaldybės administracijos komanda.

    • Atlikit gyventojų apklausą ir sužinosit koks yra savivaldybės administracijos prestižas ir kaip vertinamas gyventojų aptarnavimas savivaldybės priežiūros įstaigose.

    • Analitikas vulgaris

      Gerbiamas Juozai, Sodra niekada nebuvo rodiklis efektyvių paslaugų ir efektyvaus aptarnavimo, ką čią bandot,, išvyniot“ ar Palangon Antanas nepaeemė unt,, Skverną’ ‘ vaje vaje:)

  2. pensininkė

    Kam kalbėti, kam patylėti. Tokio biurokrato Anykščių Sodroje kaip Ratautas nėra buvę ir tikriausiai nebus. Kas tvarkėsi reikalus, net neidavo pas biurokratų biurokratą. Viską normaliai ir suprantamai žmogui pasakydavo tik Dangira, arba moteris gretimame kabinete.

  3. Savivaldybė nėra imli pokyčiams.

  4. kam teko susidurti su siuo veikeju ,kada jis vadovavo Sodrai ,tas puikiai supranta ka reiskia zodis biurokratas

  5. Lietuvių liaudies patarlė

    Kas ant kito šapą mato, ant savęs rąsto nepastebi.

  6. M.Fergizienė

    Pats būdamas niekšas, moko kaip kiti turi dirbti.

  7. Jakuntavičienė

    Nu baikit šitų senų komunystėlį su senobinėm fotkem rodyti, kai prieš du dešimtmečius buvo šiknų prilipenis tikroj biurokrato kėdėj. Gerai visi pamena, kaip dasmušt iki jų su pencijų popieriais buvo nemažna.
    Makyna dabar kitus, gal alzhaimeriu susirga, nebepamena kaip darė

  8. Į skaudžią vietą Ratautas įdūrė. chi- chi

  9. Būtina ! Seniai reikėjo tikrinti, pasidarė per didelis (bardakas)

  10. Praleido progą patylėti.

  11. Sveiki,
    Saulius Skvernelis bus bene pirmasis aukšto rango politikas, pabrėžęs dėmesį žmogui ir tarnystę jam. Tuo tarpu girdėjom: „argi čia žmonės… jedinstvo“, dar – vietinių politikų pavadinti vatnikais, putleriais… Dažniausiai jiems reikalingi esame tik rinkimams. Na o savivaldybei, aptarnaujančiai ir tarnaujančiai žmonėms yra kur tobulėti. Siūlau administracijai surengti išvyką į Sodrą ar kitą įstaigą pasisemti patirties klientų aptarnavimo tobulinime. Labai gerą įspūdį daro klinikos „Šilas“ klientų aptarnavimas. Tikrai yra iš ko pasimokyti! Gal netgi praverstų iš politinių savivaldybės etatų suburti klientų aptarnavimo skyrių, kuris koordinuotų ir metodiškai vadovautų pavaldžių įstaigų žmonių aptarnavimo specialistams. O kokia yra žmonių nuomonė, siūlau organizuoti gyventojų apklausą. Sužinosite, ko dar nežinote. Ne tik neretų replikų iš valdininkų: „Sakyk, ko nori“, “ Koks tu nekantrus“, „Aš ne skiepytojas“… Darbingos dienos!
    P.s. Iš Fergizienės laukiu atsiprašymo. Rytoj keliaus pareiškimas į valdišką įstaigą.

  12. ar mažas ar senas su savo kapryzais. O buvęs politinis funkcionierius visada nori būti reikšmingas, ypač dabar šalia kitų keliančių audras tai kelnėse, tai po anklode…

  13. pirmiausia pasižiūkėti ponas Ratauitai kokia netvarka sodroj tada kritikuokit, viena darbuotoja sako vienaip, o kai padarai pagal Ją, kita sako kad neteisingai.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.