Išgirdo gyventojus

„Nykščiai“ publikavo anykštėnų, kurie kritikavo naktį veikiančius mieste šviesoforus, nuomones. Savivaldybė informuoja, kad atsižvelgė į gyventojų pageidavimus.

 Anykščių r. savivaldybė informuoja, kad atsižvelgiant į gyventojų  nusiskundimus, lapkričio mėnesį posėdžiavusi Saugaus eismo komisija nusprendė pakoreguoti eismo reguliavimo sistemą. Pritarta sprendimui dėl šviesoforų režimo pakeitimo nakties metu, t. y. nuo 22.00 val. iki 06.00 val. šviesoforai bus perjungiami į mirksinčios geltonos šviesos režimą A. Vienuolio–Gegužės gatvių sankryžoje ir A. Baranausko a.–Valančiaus g. sankryžoje. Artimiausiu metu bus atlikti reguliavimo darbai.

NYKŠČIAI

16 komentarų

  1. Pastebėjimas

    Tai tik keliato skraidančių “vietinių paukštelių“ pageidavimu priimtas sprendimas, neatlikus jokių eismo saugumo vertinimo analizių ir kitų saugaus eismo kriterijų.
    Įdomu ar prisims atskomybę savivaldybės tarnautojai, pasirašę tokį sprendimą, kai dėl padidėjusių eismo įvykių ir tų įvykių pasėkmių bus pateikti ieškianiai iš nukentėjusiųjų?

  2. Labai sveikintina iniciatyva ir sprendimas!

    • Kas Jums čia sveikintina, kai bukiausiu sprendimu einami keli žingsniai atgal, mažinant eismo dalyvių saugumą.
      Šiuolaikinių technologijų laikais reikia eismo reguliavimo srautus tobulinti pagal fiksuojamą esamą faktinį gatvėje transporto intensyvumą, o ne visai išjungiant šviesoforų valdymą ir paliekant vairuotojų savieigai-kas pirmesnis, tas gudresnis.
      Kiek lygevertėje sankryžoje bus norinčių būti gudresniais, nepaisant kitų eismo dalyvių saugumo?

      • Cekavai Zosei

        Bukiau yra galvoti, jog Anykščiai – tai Niujorkas! Anykščiai naktimis tikrai yra kaip kaimelis. Labai kvaila naktį, kai beveik nėra pėsčiųjų ir pravažiuojančių mašinų laukti nežinia ko prie raudonos šviesos.

        • Ar tu žinai?

          Eismo saugumas – kelių eismo ypatybių visuma, rodanti, kiek eismo dalyviai yra apsaugoti nuo eismo įvykių ir jų padarinių.
          . Eismo saugumo užtikrinimas – veikla, kuria siekiama užkirsti kelią eismo įvykiams, sušvelninti jų padarinius.
          Eismo tvarka – transporto priemonių, pėsčiųjų, kitų eismo dalyvių judėjimo, sustojimo ir stovėjimo tvarka keliuose, numatyta šiame ir kituose Lietuvos Respublikos įstatymuose, KET ir kituose teisės aktuose.

  3. man tai gereu kai rode kad zale sviesa tai galiu pereit a dabar raiks klausinet zmaniu kadu galiu ait.

    • Anykščių mieste vairuotojai dar nėra taip išprusę, kad sustotų prie pėsčiųjų perėjos, kai prie jos prieina pėstysis eismo dalyvis.
      Nereguliojamoje sanryžoje pėstieji bus pasmergti rizikuoti savo sveikata ir gyvybe, o įvertinant tai, kad ryškios LED apšvietimo lazdos Tilto gatvėje sumažina važiuojamosios dalies matomumą, tai rizikos faktoriai padidėja 100 proc.
      Savivaldybės saugous eismo komisija galimai neįvertino visų eismo dalyvių poreikių lygiateisiškumo ir tenkino mažos dalies vairuotojų prašymą, pažeisdama kitų piliečių teises.

  4. Vienas leptelėjo, vicemeras užgirdo ir dabar visiems nesąmonę padarys. Veikia šviesoforai ir tegul veikia, visiems tik saugiau nuo to.

    • vyriausias rajono kobainioras yra partijos, kuri deklaruoja jautri socialiniams poreikiams skyriaus pirminikas. Ko nepadarysi dėl būsimų rinkimų ir rinkėjų balsų. Galima ir kombaino švyturėlius Europos sąjungos mieste įjungti vietoje šviesoforų, reguliuojančių eismą sankryžose.
      Dar pažiūrėsime kaip tai įvertins Valstybinė kelių direkcija, kuriai priklauso kelias ir kurio dalis yra A. Vienuolio g. Anykšiuose.
      LIETUVOS RESPUBLIKOS

      SAUGAUS EISMO AUTOMOBILIŲ KELIAIS

      ĮSTATYMAS
      1 straipsnis. Įstatymo paskirtis ir taikymas

      1. Šis įstatymas nustato eismo saugumo automobilių keliais Lietuvos Respublikoje teisinius pagrindus, valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pareigas įgyvendinant saugaus eismo politiką, eismo dalyvių mokymą, pagrindines eismo dalyvių, už kelių priežiūrą atsakingų asmenų, policijos, muitinės pareigūnų ir kitų tikrinančių pareigūnų teises ir pareigas, taip pat pagrindinius su transporto priemonių technine būkle, techninės būklės tikrinimu, transporto priemonių registravimu susijusius reikalavimus, eismo saugumo reikalavimus keliams, siekiant apsaugoti eismo dalyvių ir kitų asmenų gyvybę, sveikatą ir turtą, gerinti transporto ir pėsčiųjų eismo sąlygas.

      2. Reikalavimus keliams, jų projektavimui, tiesimui ir priežiūrai, kelio statiniams, įrenginiams, techninėms eismo reguliavimo priemonėms ir su tuo susijusias kelių savininkų bei kitų institucijų pareigas nustato Kelių įstatymas.

      3. Šio įstatymo nuostatos suderintos su Europos Sąjungos teisės aktais, nurodytais šio įstatymo priede.

  5. Kur tu Onute keblinsi po 22val.? Naktimis tikrai nereikalingi sviesoforai,5 ryto vaziavau aplink ne gyvos dvasios ,o as stoviu pries raudona,net nejuokinga

    • tai tamsta nemoki reguliuoti automobilio akseliaratoriaus, kad tinkamu greičiu privažiuotum iki sankryžs degant arbaužsidegant leistinai važiuoti žaliai šviesai. Taškas. Dabar turėsite „sugedusių“ šviesaforų eismo valdymo tvarką. Gal kam taip patinak kaip ant kombaino mirksintis geltonas švyturėlis tai ir gatviųsankryžose…

      • Ponas Šėtonas

        vairuojantis… norejai pasigirti? dabar visi vairuojantys. O siaip labai nusisnekejai, ir visi cia komentaruose esantys pries

  6. Čia mano Toyota avensis karavanas👍

  7. Dumblas valdininkų galvose. Negalvoja apie eismo saugumo tobulinimą. Grįžta prie kažkokių atgyvenusių sprendimų, kai dėl biednumo taip raupydavo, išjungdami šviesiforų reguliavimą.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.