Padėkite išsaugoti nukirsti planuojamą ąžuolą

Vilniuje nupjautas ąžuolas jį nupjovusiems kainuos 141 000 erų. Ar bus įvertintas ir Anykščių rajone planuojamas nupjauti sveikas ąžuolas?..

Savo socialinėje paskyroje Monika Peldavičiūtė pasidalino tokio turinio informacija.

Mielieji, reikia pagalbos! Dėl planuojamo nukirsti ilgaamžio vertingo ąžuolo remontuojant krašto kelią Nr. 119 Molėtai– Anykščiai (ruožas nuo 28,169 km iki 36,056 km.)

Šimtametis ąžuolas yra sveikas ir gyvybingas, tačiau numatytas pašalinti be pagrindimo, kaip sveikas medis trukdo eismui, juolab jog šiame ruože leistinas greitis tėra 30-70 km/h. Sprendiniai parengti remiantis AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos pateikta technine užduotimi. Vykdytojas UAB TEC Infrastructure, projektų vadovas Andrius Indriliūnas.

Kviečiame, kas galit siųsti laiškus su prašymu rasti alternatyvius sprendinius, jog ąžuolas būtų išsaugotas.

PRAŠYMAS – KREIPIMASIS UAB TEC Infrastructure, Andriui Indriliūnui andrius.indriliunas@tec.lt. AB Lietuvos automobilių kelių direkcijai lakd@lakd.lt

Ąžuolai yra esminiai Lietuvos kraštovaizdžio komponentai bei reikšmingiausi simboliai, perteikiantys Lietuvos žmonių bendruomenių tapatybes bei savimonę.

PRAŠOME vykdant valstybinės ir vietinės reikšmės projektus, viešųjų erdvių, kelių ruožų remontus ir rekonstrukcijas užtikrinti aplinkosaugos principų laikymąsi bei ąžuolų išsaugojimo būtinybę, atsižvelgti į pagrindinius kraštovaizdžio formavimo ir kultūros paveldosaugos principus, pateikiant alternatyvius techninius-inžinerinius sprendinius kiekvienam atskiram atvejui. Šiuo atveju Molėtai – Anykščiai ruožo techniniame projekte rasti alternatyvius sprendimus dėl ąžuolo išsaugojimui ir eismo saugumo užtikrinimo ir ją pateikti visuomenei. Juolab, jog turime nemažai Lietuvoje ir užsienio šalyse gerųjų pavyzdžių, kai ąžuolai šalia kelių yra išsaugoti įrengiant greičio saleles ar aptveriant sienele.

Kviečiame Jūsų įmonę ir AB Kelių direkciją būti socialiai ir ekologiškai atsakingomis įmonėmis ir ieškoti alternatyvaus sprendimo šioje situacijoje išsaugant šimtametį sveiką ąžuolą bei Nacionalinėje darnaus vystymosi strategijos dvasioje puoselėti Lietuvos kraštovaizdžio savastį, bei jį tvarkyti balansuojant ekonominius, socialinius, kultūrinius, ekologinius ir estetinius visuomenės poreikius.

7 komentarai

  1. Leonas Al. :)

    Prisiminkime, kaip dar TSRS laikais buvo išsaugotas Bergo ąžuolas Vilniaus-Kauno autostradoje. Istorija apie V. Bergo ąžuolą ir kaip vienas žmogus jį apgynė yra internete. Sektinas pavyzdys. 🙂

  2. Ei, aukštaičiai !

    Prisiminkime, kaip dar TSRS laikais buvo išsaugotas Bergo ąžuolas Vilniaus-Kauno autostradoje. Istorija apie V. Bergo ąžuolą ir kaip vienas žmogus jį apgynė yra internete. Sektinas pavyzdys. 🙂

  3. Tai gal ir kelia palikti toks koks yra 😉

  4. Tai ka negalima biški patraukti kelio į kairę puse tik pjauti ir grauti moka musu keliu direkcija jbn

  5. Stalius Bronius

    Kažna kas jį pjaus ? Tikrai duoč štuka € už šytu medi. Praneškit, nesudeginkit durnelei malkoms !

  6. Mano vardas Vitalijus, gyvenu San Diege, JAV. Man pavyko sukurti savo verslą su paskola, kurią gavau iš „Contact Quick Credits Inc.“, jie suteikia paskolą maža 2% palūkanų norma. susisiekite su jais el. paštu: quick_credits@hotmail.com

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.