Elektrinio „Opel Astra Sports Tourer” perspektyvos

Ekonominis efektyvumas visada buvo svarbus automobilių pramonėje, tačiau pastaraisiais metais šis siekis dar labiau išaugo. Tikslas yra atsisakyti to, kas nebėra pelninga, ir šiuo metu būtent tai vyksta su universalais, kuriuos vis dažniau keičia gaminami elektriniai SUV modeliai. Tačiau viena automobilių gamintoja, kuri eina prieš srovę šiuo klausimu, yra Opel, vis dar išliekanti ištikima kompaktiškų universalų tradicijai. Jei esate Opel automobilio savininkas, galite pasitikėti Ovoko – portalu, skirtu naudotoms automobilių dalims, įskaitant platų Opel dalys katalogą. Kalbant apie vokiečių prekių ženklą, virtualiai apžiūrėkime naująją elektrinę Astra Sports Tourer.

Stebėtinai mažos energijos sąnaudos

Neseniai testuotas keliose specializuotose apžvalgose, naujasis Opel Astra Sports Tourer įtikino energijos sąnaudomis. Bandymas buvo atliktas, kai temperatūra svyravo tarp 15° ir 23°C, tai yra artima automobiliui komforto zonai, tačiau dar ne ideali. Esant 93 % pradiniam akumuliatoriaus įkrovimui, automobilis nuvažiavo 283 kilometrus ir sustojo pakrovimo stotelėje su likusiais 13 % akumuliatoriaus. Informacinė sistema rodė vidutines sąnaudas – 14,5 kWh/100 km. Nors testas vyko tiek užmiestyje, tiek greitkelyje, galima teigti, kad važiuojant tik greitkeliu Astra Sports Tourer energijos suvartojimas žymiai nepadidėja. Apibendrinant, praktinis nuvažiuojamas atstumas yra apie 352 km, o grynoji akumuliatoriaus talpa – 51 kWh.

Akivaizdi pažanga

Astra Electric naudoja elektrinį variklį, sukurtą Stellantis ir Nidec, kurio galia siekia 115 kW, pakeičiant senąjį EMR3 variklį su 100 kW galia, pagamintą Vitesco. Vis dėlto, kyla klausimas, ką būtų galima pasiekti su Astra Sports Tourer, jei akumuliatorius būtų šiek tiek didesnis arba korpusas – aerodinamiškesnis. Opel daug dėmesio skyrė šiam aspektui, tačiau priekinė dalis išlieka gana aukšta, o aerodinaminis pasipriešinimo koeficientas yra 0,27. Optimizuotos aerodinamikos vidutinio dydžio sedanas, pavyzdžiui, galėtų smarkiai padidinti greitkelio nuvažiuojamą atstumą, pasiekdamas maždaug 0,20 koeficientą. Tačiau toks modelis šiuo metu nėra Stellantis planuose, nes visiškai plokšti priekiai nesuderinami su koncepcijomis, taikomomis grupės gamyboje.

Įkrovimo laikas

Šio segmento automobiliui įkrovimo pertraukos yra gana priimtinos. Gamintojas teigia, kad greitojo įkrovimo metu nuo 10 % iki 80 % įkrovos pasiekiama per 30 minučių, tačiau bandyme rezultatai buvo dar geresni: po 20 minučių akumuliatorius buvo įkrautas iki 66 %, o dar po 9 minučių pasiekė 80 %. Paskutinė dalis įkraunama mažesne galia. Tačiau įkrovimas esant žemai temperatūrai nebuvo testuojamas, o Astra neturi rankinio akumuliatoriaus paruošimo sistemos, kad įkrovimo stotelėje jis būtų optimalios temperatūros, taip pat nėra išmaniosios įkrovimo stotelių planavimo sistemos su automatiniais maršruto atnaujinimais. Kitaip tariant, jei akumuliatorius bus šaltas, įkrovimo efektyvumas sumažės. Šio tipo planavimo trūkumas jau seniai atbaido vartotojus nuo elektrinių transporto priemonių. Opel tai sprendžia per MyOpel programėlę, tačiau tai tik laikinas sprendimas, nes dinamiškas pritaikymas realioms sąnaudoms ar spūstims negali vykti tokiu būdu.

Gera automobilio kelionėms

Astra universalas puikiai vertinamas, kai kalbama apie aspektus, nesusijusius su elektromobiliais: važiuoklė yra gerai sureguliuota, o automobiliui, kuris gali būti tiek įmonės, tiek šeimos automobilis, pasirinkta gana patogi konfigūracija. Apskritai, kelio nelygumai sugeriami gerai, o keliaujant didesniu greičiu viduje išlieka žemas triukšmo lygis, todėl automobilis yra malonus vairuoti. Vietos visiems penkiems keleiviams pakanka: yra erdvės tiek galvai, tiek kojoms, tačiau su trimis suaugusiaisiais galinėse sėdynėse pečių srityje gali būti mažiau vietos. Taip pat yra geras bagažo skyrius, kuris pagal gamyklinius duomenis talpina 516 litrų, o nulenkus galines sėdynes talpa padidėja iki 1553 litrų, o maksimalus krovinių ilgis – 1,85 metro. Opel taip pat siūlo naudoti universalų įkroviklį, tačiau jį reikia laikyti bagažinėje arba galinėse kojų erdvėse.

Galutinės mintys

Nepaisant pradinio skeptiškumo dėl mažo akumuliatoriaus dydžio pagal Stellantis standartus, bandymuose parodytas efektyvumas padėjo pakeisti požiūrį. Vis dėlto, mažai tikėtina, kad jis taps populiariu šeimos automobiliu ar pardavimų lyderiu tarp įmonių automobilių, o universalų smukimas tikriausiai tęsis, nes kai kurios savybės gali atbaidyti pirkėjus.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *