Dainuvos slėnyje kabantys ant medžių pakaruokliai gąsdina anykštėnus

Trečiadienį į „Nykščių“ redakciją užsuko dvi anykštėnės, kurios sakė, kad yra pasipiktinusios Danuvos slėnyje po „Devilstone“ festivalio ant medžių paliktomis kabėti kaukolėmis ir kitokiomis baisybėmis. Pasak moteriškių, vakar komunalininkai slėnyje šienavo žolę, tad jos paprašė nukabinti nuo medžių kaukoles.  Pjovėjai atsakė, kad jie neturi teisės to daryti, nes niekas neliepė. Moteriškės teigė, kad  šalia slėnio esančioje Šventosios upės maudykloje lankosi mamos su mažais vaikais, kurios taip pat piktinasi kabančiais, vaikams siaubą keliančiais skeletais.  

Po poros dienų, jau šį penktadienį, Dainuvos slėnyje vyks „Purpurinio vakaro“ Didysis grupių dienos koncertas, tad slėnis komunalininkų jau turėjo būti paruoštas. Gal ne komunalininkai kalti, tikriausiai patys „velniai“ po savęs turėjo palikti slėnį sutvarkytą.

„Nykščiai“ klausė UAB Anykščių komunalinis ūkis direktoriaus Kazio Šapokos, kas atsakingas už tai, kad skeletai palikti kaboti ant medžių, kada ir ar bus Dainuvos slėnis paruoštas tinkamai sutikti „Purpurinio vakaro“ rengėjus ir dalyvius?

„Aš gal jau prieš tris savaites skambinau „Devilstone“ vienam iš pagrindinių organizatorių Vaidui Voronavičiui  ir klausiau, kada jie nukabins nuo medžių tas pabaisas. V. Voronavičius atsakė, kad viskas suderinta su rajono savivaldybe, kad tai kažkoks jų bendrai vykdomas projektas. Tad daugiau pasakyti neturiu ką“, – trumpai į klausimą atsakė bendrovės direktorius K. Šapoka.

„Nykščiai“ paskambino rajono merui Sigučiui Obelevičiui ir teiravosi, kokį bendrą projektą savivaldybė vykdo su „Devilstone“? Meras į ilgas kalbas nesileido, tarstelėjo, kad Architektūros ir urbanistikos skyriaus vedėja Daiva Gasiūnienė atostogauja ir jis negalintis paklausti apie projektą.  Tačiau meras pažadėjo, kad duos komunalininkams nurodymą visus „pabaisiukus“ nukabinti, ir patikino, jog iki  „Purpurinio vakaro“ Didžiojo grupių dienos koncerto jų tikrai neliks.

Dalina RUPINSKIENĖ

47 komentarai

  1. Onutė iš Kurklių kaimo

    Jūs tik pagalvokite, ne meras valdo rajoną ir Anykščius, o savivaldybės skyriaus vedėja ir be jos nei mero patarėjos, nei administracijos specialistės nežino kas su kuo vykdo projektus po Anykščių dangum. Net iš valdančios politinės koalicijos paskirtas KIK direktorius nežino ką jam dirbti ir kam būti paladžiu -ar savivaldybės administracijos direktorei ar “Devilstone“ renginių organizatoriams.

  2. Mano nuomone politinio savivakdybės vadovao, duodami nurodymai rajono tarybai pavaldžios įmonės vadovui vykdyti ūkines veiklas, kurių apmokėjimas galiausiai atsiguls ant anykštėnų yra nevisai suprantamas, žiūrint iš gyventojų bendruomenės pusės į savivaldybę, kurioje yra administracija atsakinga už ūkines operacijas ir komercinio festivalio organizatorius, kurie naudojasi miesto infrastruktūra.

  3. Užkliuvo… Bent kiek kitaip, įdomiau – ir jau nukabint. Nykūs žmonės.

    • Reiketu uzdrausti super mamytemis lankytis sleny ir nebus bedu.

    • Na, tikrai užkliuvo ir man, gal festivalio velniams ir tiko, bet palikt visam laikui, tai nebent siaubo slėnyje, o ne ten kur vaikšto normali liaudis. Jau taip pirmauja LT savižudžių skaičiumi, -kas čia gražaus, estetiško ! ?!! Jau vien nuo tos minties, kad pakaruokliai, kaip sudžiuvę mumijos, man klaikiai atrodo, o kaip vaikams…gali prisisapnuot naktį…kaip paaiškint vaikams, kad kas čia ,- menas ?!
      Mano nuomonė nebūtinai turi sutapti su kitų…taigi, neskubėkite atsakinėti. Man tas pats.

  4. anykštėnė Milda

    Nesuprantu dėl ko čia isterija? Čia savotiškas menas. Man net gražu. Vaikai bijo??? Nejuokinkite, vaikai ne tokio baisumo filmukus žiūri ir kompiuterinius žaidimus žaidžia.

  5. Tikiuosi, kad meras nevykdys kvailų pažadų isterikuojančioms davatkoms. Turbūt pažadėjo nematęs, kas ten yra. Kam nuiminėti žemės meno kūrinius? Jeigu man nepatinka – nežiūriu. Tiesą pasakius su šuniuku ten daug kartų vaikštinėjau ir nemačiau kas tuose medžiuose.

  6. Joooo! Kaimas yr Kaimas!

  7. Tiesiog puikus meno kuriniai,tegu kabo amzinai.

  8. Geras. Tik nenuimkite. Su malonumu iš organizatorių skulptūras nupirkčiau ir papuoščiau savo sodybos medžius.

  9. gudrus meras, nepasakė iki kurių metų purpurinio vakaro nuims. O iki kito patys iškris. Reikia referendumo ne kitaip

  10. Rado ko bijoti !? Juokinga. Vaikai dabar tokius filmukus žiūri, kad keturmečiams parodžius filmukus kuriuos žiūrėjo mūsų vaikai, jiems juokas ima ir nepriversi jų žiūrėti senųjų animacinių filmukų. Todėl nereikia čia kišti vaikų. Tai pačių moteriškių užgaida. Pilna tokių moteriškių, kurioms viskas užkliūva ir tokios labai domisi kitų gyvenimais. Jos iš neturėjimo ką veikti mato kaip gyvena kaimynai, kokie jų kiemai, kiek gėlių žydi, kas su kuo, kaip apsirengę… Jos negali gyvent nestebėdamos ir neaptarinėdamos kitų, nors pačios tikros zanūdos. Ar iš neturėjimo ką veikti, ar dėmesio trūkumo… Ne veltui sakoma „norėdamas ir prie stulpo prisikabinsi“…

  11. bobu ismislas kad bija man tai grazu paziuret a seneu gal ir sytas bobas katras dabar skundzes pa festivale atrodydava panasei .

  12. Meras nežino, juk pati savivaldybė sumokėjo pinigus, todėl ir paliko juos ten kabėti. Kaip gera mokėti svetimais pinigais. Patys rašo ir patys pamiršta.

    • ar gi čia pinigas, jeigu suma ne iš keturių ženklų? Centai, snarglių verti, o reklama va kokia :). Reikia dar ir šviečiantį ekraną ten sumontuoti ir rodyti besikeičiančius vaizdus su vaiduokliais ir kitokiais troliais. Žmonėms reikia visokių pramogų ir cackų dėl malonumo.

    • Pirma kartą galvą pakėlė į viršų ir iškart prisikabino 😂asmeniškai mums yra gražu ♥️

      • visokios, netradicinės orientacijos dabar siekia save išreikšti simboliais. Tačiau tai kas vieniems gražu, kitiems nepriimtina. Taigi, tolerantiškai reikia turėti ir saiką ir vietą savo pomėgiams tenkinti…o nelipti kitiems ant galvų, primetat savo stilių.

  13. prie Dainuvos slėnio jau keli metai kabo ant medžių,kai pamatėm ,nesupratom,bet tikrai ir vaikai neišsigando tad neperlenkite lazdos tegul buna kol supus. Jeigu nuimti,kad kažkam kliūna tai tokių vienetas.. Negražiai atrodo ir namukai prie muziejaus ant šaligatvio (netgi labiau) tada ir juos griaukite ,kadangi yra tušti ir nekoks vaizdelis.

  14. Man patiko, vis kažkas naujo

    Ir ką čia tokį (ar tokią) išgąsdino ? Apsisnarglėję bailiai ir ne kitaip. Arba elementarus kerštas gabiems žmonėms .

  15. Kokio turi būti sutrikusios psichikos, kad išsigąstum kažkokio žaisliuko medyje? Mačiau kaimynė į trešnes prikėlusi baidyklių, prašysiu mero su Šapoka, kad nuimtų.

  16. Nu kaip visada – dviem davatkom nepatiko, padarė už visą tautą išvadas, o nykštukai išpūtė burbulą. O ir meras geras – pažadėjo, kad lieps nukabinti. Taip galima apskritai viską sugriauti: vieniem nepatinka centro skulptūra, kitiems – namukai iš žolynų, tretiems kultūrcentrio langai…
    Tai ką? daužom, griaunam ar pirma nykštukų atsiklausiam, kad anie burbulų pripūstų?

  17. Kaip neišvogė? Gal aukštokai kybo?

  18. JANEI. O tai ne tu toj vyšnioj

  19. Jūratė bijo sakė kreipsis į teismą kad nukabinti

  20. O mano vaikai nebijo, jiems įdomu, netgi juokinga. Jei prirodėt siaubo filmų su zombiais, tai gal jūsiškiai ir bijo. Tegu kabo skeletukai, vis kažkas įdomesnio.

  21. Nu jei bijot neikit yra kitu vietu apeikit del bobu tures nukabint tada reikia visur prikabinet kad tokios bobos namie sedetu

  22. Kiek źiūrėjom su draugais, su svečiais, visi fotografavosi, džiaugėsi, kaip įdomiai sugalvota. Ir vaikams patiko be jokios baimės. Nesuprantu, kodėl dvi moterytės turi uždrausti kaboti? Apeikit, jei nepatinka arba toje vietoje žiūrėkite į tolį, o ne į aukštį.

  23. Nerealiai gerai atrodo, man patinka, mano draugams irgi patinka, tikrai tik palikti ir apie nukabinimus negalvoti

  24. nenuimkit, kaip tik savaitgalį Purpurinis, pagąsdins prasigėrusius dainuojančius poetus.

  25. Meras bus kaushu kaushas jei nuims, neberinksiu jo, prarado mane ir mano seima ir draugus kaip rinkejus

  26. Menas yra menas, visi turim skirtinga skonį tam, bet, kad pagyvinta aplinka, leidžia džiaugtis, juoktis žmonėms, tai tik dar geriau:) Kam nepatinka, nesilankykit, nežiūrėkit, pilna kitų vietų Anykščiuose yra pasivaikščiojimams, pasibuvimams ir pan.

  27. Nemalonu matyt šitas baidykles tikrai. Nei grožio, nei malonumo akiai. Beskonybė ypač tokiam kurortiniam miesteliui kaip Anykščiai.

  28. Toks projektas ar panašūs į jį parodo mūsų rinktos valdžios supratimo lygį.

    • aborigenų genties kultūros išraiška, kai savo buveinės teritoriją pažymi patekusių į jų karių rankas kitų genties narių palaikų skeletais. Dabartiniu stiliumi kalbant- visi, kas nesavi bus pakabinti ant medžių džiūti. Na ir prisitaikėliams tas tinka ir net patinka…
      (valdymo kadencijos metu įvykę veiksmai su pavaldžių įstaigų ir įmonių vadovais bei naujų paskyrimais atvaizdas išreikštas per meninę instaliaciją)

  29. Anykščių gyventoja

    Tai taip žavu,visi džiaugiasi naujovėmis, kodėl viską,kas sukurta,naikinti, atsipeikėkite

    • tamsta paveikta sovietinės ideologijos ir tamstai atrodo viskas gerai kam valdžia davė sutikimą ir pinigus įrengimui. Savos nuomonės ir gilaus mąstymo nerasta pas tokius gyventojus. Todėl tokie bendruomenės žmonės yra labai patogūs ir politiniams veikėjams, siekiantiems savo tikslų patekus į valdžią….

  30. Satanistų – mirties garbinimo vieta- turėtų būti ne Anykščių šylelyje, kuris yra apdainuotas mūsų garsių poetų.

    • Nusimeskime kaukes PONAI !!!
      Jei imti konkreciai Hard roka, nera jame jokiu satanistiniu net uzuominu. Yra skirtingi stiliai, taip pat kaip ir visur daug teatralisko snobizmo.
      Jei pagal religine pasauleziura galima tapatinti su pagonybe, bet ne su krikscionisku ismislu satanizmu…

      Tik as sutinku, garsas ir simboliai tai labai didele jega prasiverzianti i asmenini privatuma. Ir ji neturetu buti brukama per jega, kam si israiska nepatinka, ar net destruktyvi……..

  31. Vištomis reikia vadinti tuos žmones, kurie pritaria, įsileidžia ir net apmoka už tokius niekalus, kaip vaiduokliai Anykščių šilelyje ar gaidys miesto centre ant sienos.

  32. Nusimeskime kaukes PONAI !!!
    As jum galiu duoti kita pavyzdi, pati tikriausia atitikmeni is tu laiku, kai musu proteviai kurie medziuose gyveno zymedavo savo teritorija…

    Papludimys. Saule dangumi ritinejasi. Vaikuciai priziurimi mamyciu kastuveliais ir kibireliais pradeda savo gyvenimo kurybini kelia.
    Kai kurios tetutes dziaugiasi paskutinio mados sukio dietos rezultatais ir juos israiskingai demonstruoja… Ir visa tai suteikia tokia ramia idilija pirimenancia bendruomenine santvarka, kai visi buvo sotus ir laimingi……

    Ir cia atvaziuoja jaunuoliu kompanija. Isitraukia is automobilio galinga su sound buferiu nesiojama audio aparatura, pasistato viduri papludimio…. Pasileidzia visu garsu techno ir israiskingais kuno judesiais pradeda demonstruoti savo pazymetos teritorijos jega….
    Ir visos auksciau aprasytos idilijos papludimio bendruomenines idilijos kaip nebuta. Tik minetos garsiu dietu megejos, neslepiamai dziaugiasi savo uzkariautojais……

    Ko gero ne vienam gerai pazistama situacija. Ar nors vienas bandete sudrausminti? Ar siems jaunuoliams nors paaiskinti ka reiskia ju veiksmai is tu laiku, kai ju proteviai medziuose gyveno?

  33. Nusimeskime kaukes PONAI !!!
    Visos kulturos turi savo teritorijos uzvaldymo ir poravimosi ritualus sokiu ir garsu pavidale….
    Kuriu visu esme viena ir ta pati, tik skiriasi israiska….

    Stai zydu kulturos vestuvinis nuotakos Rabino sokis, labai akivaizdziai isreiskiantis sia esme, teritorijos ir poravimosi esme..

  34. ne gasdima, o šlykštu

Komentuoti: Anykštėnas Cancel

El. pašto adresas nebus skelbiamas.