VMI reguliuoja klientų skaičių aptarnavimo padaliniuose

Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI), atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos vyriausybės rekomendaciją dėl COVID-19 valstybės institucijoms gyventojus aptarnauti nuotoliniu būdu, šiuo metu aptarnavimą VMI padaliniuose apribojo ir perorganizuoja mokesčių administratoriaus veiklą taip, kad jau netrukus visos paslaugos ir konsultacijos galėtų būti teikiamos tik internetu bei telefonu. Kad būtų užtikrintas mokesčių administratoriaus veiklos tęstinumas, numatoma, jog specialistai iki šiol aptarnavę klientus VMI padaliniuose, jau netrukus pradės teikti konsultacijas e. būdu arba mokesčių mokėtojus konsultuos telefonu.

„Siekdami apsaugoti mokesčių mokėtojų ir VMI darbuotojų sveikatą, šiuo metu į VMI aptarnavimo salę vienu metu yra įleidžiama tiek gyventojų, kad laikantis saugumo rekomendacijų, tarp jų būtų galima užtriktini reikiamą atstumą. Padaliniuose taip pat reguliariai vėdinamos ir dezinfekuojamos patalpos, yra galimybė dezinfekuoti rankas ar nusiplauti jas su muilu,“ – sako Vilniaus AVMI vadovė Virginija Ginevičienė ir pažymi, jog skirtinguose VMI aptarnavimo padaliniuose apribojimai žmonių skaičiui yra taikomi atsižvelgiant konkrečių patalpų dydį.

VMI rekomenduoja mokesčių mokėtojams ir dabar nevykti į VMI padalinius, o rinktis VMI e. paslaugas, kurios teikiamos per Mano VMI, Elektroninio deklaravimo sistemoje (EDS), i.MAS, MOSS, AIS ir kt.

Prisijungę prie Mano VMI gyventojai gali sužinoti savo asmeninę mokesčių informaciją, įsigyti, pratęsti verslo liudijimus, įregistruoti ar išregistruoti individualią veiklą, teikti prašymą įregistruoti pridėtinės vertės mokesčio mokėtoju ar išregistruoti iš pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų ir kt.

Konsultacijas mokesčių klausimais teikia Mokesčių informacijos centro specialistai, telefonu 1882. Telefonu teikiamos konsultacijos įrašomos ir yra lygiavertės rašytinėms. Pageidaujantiems asmeninių konsultacijų 1882, siekiant užtikrinti duomenų apsaugą, rekomenduojama užsisakyti atpažinimą unikaliu telefono numeriu. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI, skiltyje „Nustatymai“, paspaudus „Keisti kontaktus“ – „Identifikavimo informacija“.

Jei paskambinus mokesčių informacijos centro telefonu 1882 VMI konsultantai užimti, rekomenduojama naudotis skambučio užsakymo paslauga. Asmuo gali užsisakyti VMI konsultantų atskambinimą jam patogiu laiku. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe apačioje reikia paspausti „konsultanto“ ikonėlę ir pasirinkti langą „Užsakykite skambutį“. Atskambinimo paslauga galima į mobilaus telefono numerį. Gyventojai Mano VMI taip pat gali išbandyti ir pokalbį su konsultantu internetu (chat).

Paklausimus nuotoliniu būdu gyventojai taip pat gali užduoti ir raštu, prisijungę prie Mano VMI; savarankiškai aktualią mokesčių informaciją galima rasti VMI interneto svetainėje www.vmi.lt ir Konsultacinės medžiagos kataloge. VMI „Youtube“ kanale yra skelbiami VMI seminarų vaizdo įrašai.

Rūta Asadauskaitė

 

 

 

Vienas komentaras

  1. Korono virusas

    Nebegerkite gerai jus su svo šitais korono virusais žmonėms tik panika varote nežinote kaip durniuoti toliau

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.