„Maxima“ teigia, kad pirkėjas nuostolio nepatyrė

„Nykščiai“ paskelbė apie besibaigiančio galiojimo prekių kainų netikėtumus Anykščių  „Maxima“ prekybos centre,  kai prieš galiojimo pabaigą prekės kaina buvo nurodyta trečdaliu didesnė.  Gavome oficialų „Maxima“ atsakymą.

Komentuoja „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė:
„Atsiprašome pirkėjo ir apgailestaujame dėl įvykusio nesusipratimo. Perkainuodama prekes, mūsų darbuotoja suklydo užrašydama prekės kainas su nuolaida. Visgi, norime patikinti, jog klientas nuostolio tikrai nepatyrė.
Skenuojant prekę kasoje, kaip ir pažymėta ant produkto pakuotės, prekei nuolaida buvo pritaikyta ir klientas dešreles nusipirko 50 proc. pigiau, už 1,22 eurus. Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome.“
NYKŠČIAI

2 komentarai

  1. Tarp mūsų

    Viskas pas juos taip. Čia tik netyčia išlindo į paviršių apgaulė.
    O, tokios apgavystės vyksta kasdien.
    Labai gaila, kad valstybė neranda būdų pažaboti didžiųjų prekybos
    centrų veiklos. Bet, iš tikrųjų, tai ir valstybei gerai : daugiau pajamų
    iš PVM-o

  2. Ne darbuotoja suklydo,isakymas toks buvo.Juk visuose prekybos centruose.parduotuvese tas pats,pardavejos cia niekuo detos.Pykina nuo jusu godumo,valdzia atitolusi nuo musu.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.