„Maxima“ pradės „Ačiū“ turą Anykščių miesto šventės metu

Šių metų pradžioje prasidėjusi lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ kampanija „Lietuva, ačiū!” tęsis Lietuvos regionuose. Nuo liepos mėnesio „Maxima“ sieks aplankyti kuo daugiau šalies savivaldybių, padėkoti vietos lietuviškos produkcijos tiekėjams ir pateikti ypatingus pasiūlymus tų miestų gyventojams bei atvežti šventę į kiekvieną aplankytą miestą ar miestelį.

Renginių turas liepos 26 dieną prasidės Anykščiuose. „Maxima“ kartu su vietos savivaldos atstovais padėkos vietos gamintojams, kuriantiems pirkėjų mėgstamiausią lietuvišką produkciją. Pirkėjams prekybos tinklas pateiks unikalių pasiūlymų, taip pat prisidės prie tuo metu vyksiančios Anykščių miesto šventės.

Sprendimas Anykščius pasirinkti kaip pirmąją turo stotelę buvo įkvėptas kitos dabar vykstančios „Maximos“ kampanijos „Vasara nuo A iki Ž“. Pradėjus turą nuo A raide prasidedančių Anykščių ir šio miesto šventės, planuojama kampaniją tęsti burtu keliu parenkant kitus miestus ir miestelius, o užbaigti paskutinėmis abėcėlės raidėmis.

Tomis dienomis, kai vyks „Ačiū“ turas, „Maxima“ pateiks išties ypatingus ir tik konkrečioje parduotuvėje galiosiančius pasiūlymus. Už ypatingą akcinę kainą bus galima įsigyti pirkėjų mėgstamiausių prekių, kurios bus pristatytos atskirais sunkvežimiais.

Statistika rodo, kad per pusmetį nupirkta 72 mln. lietuviškų pieno gaminių, per 30 mln. įvairių Lietuvoje keptos duonos ir konditerijos gaminių ir beveik 11 tūkst. tonų lietuviškų daržovių.

Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

 

 

Vienas komentaras

  1. Pf

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.