Košmariški rezultatai – matematikos neišlaikė 40 procentų abiturientų

Šiuometinius abiturientus pritrenkė brandos egzaminų rezultatai. Ypač – matematikos. Anykščių rajono abiturientams rezultatas tiesiog katastrofiškas.

Lietuvoje matematikos valstybinį brandos egzaminą laikė 15241 kandidatas. Egzamino išlaikymo riba – 15 proc. iš 100 arba 9 taškai iš 60 užduoties taškų.

Egzaminą išlaikė 67,61 proc. kandidatų (2019 m. – 82,09 proc. kandidatų). Šimto balų įvertinimą gavo 0,96 proc. kandidatų (2019 m. – 1,46 proc.).

Taigi Lietuvoje matematikos neišlaikė 32,38 procento mokinių. Anykščių rajone šis rodiklis – 40,45 procento.

Iš viso rajone matematikos egzaminą laikė 89 kandidatai. Neišlaikė egzamino net 36.

Anykščių Jono Biliūno gimnazijoje egzaminą laikė 78 abiturientai, neišlaikė 33 (42,31 proc.).

Svėdasų Juozo Tumo-Vaižganto gimnazijoje laikė 6, neišlaikė 1 (16,67 proc).

Troškūnų Kazio Inčiūros gimnazijoje laikė 5, neišlaikė 2 (40 proc.).

Nė vienas rajono abiturientas negavo šimtuko, tik 2 abiturientai egzamine surinko 86-99 balus.

Linas BITVINSKAS

19 komentarų

  1. Linai,

    Ar pats išlaikytum tą egzaminą?

  2. Tuos kurie sudare tokį egzaminą reikia mesti iš darbo – sugadino vaikams gyvenima. kur tai matyta.

  3. kad toje matematikoje du trečdaliai tokių nesamonių, kuriu niekada gyvenime neprireiks. kam aplamai toks egzaminas reikalingas? praejo kursą, ir pakanka.

    • fizikoje ir chemijoje dar daugiau nesąmonių. Skaityt ir pasirašyt gali ir užtenka.

    • Superinis nuotolinis mokymas😊

    • O koks gi buvo pasiruosimas??? Su savo nuotoliniais momymais? Kompe sistemos neveike,pacios mokytojos grybaudavo su savo nuotoliniu darbu.negadinkit bent vaikams gyvenimu ir ateities,jau gana kad i taip visi zmones kankinami su visokiom nesamonem.GEDA MUSU LIETUVAI.DAUGIAU NERA KA IR PRIDURTI.SKYLE I TIEK

  4. Reikia mokytis tai ir išlaikys

  5. Į valdžią Seime išrjnkom agronomus ir gandragalvius tai jie į save panašius susivedė į ministerijas, o tie iš mokytojų pavertė paslaugų teikėjus ir ataskatų rengėjus. Savivaldybių švietimo sistemos specialistai taip pat tik monkurtiniai nurodymų nuleidinėtojai ir grąsintojai. Mokytojai ir mokinai jau nebegali dirbti dėl rezultato pasiekimo, o privalo atitikti nuleistoms klišėms iš aukščiau.
    Kuo daugiau nemokančių tuo lengviau esantiems biurokratinių aparatų veikėjams manipuliuoti ir maudytis biudžeto piniguose pe arsakomybės.

  6. Kaip mokytojai paruošė,taip ir „išlaikė“!

    • Kaip mokinys pasiruošė taip ir išlaikė.
      Mokytojas moko, o mokinys MOKOSI…..Išmokimas-ilgas ir sunkus darbas, kartojimas, bandymas…. ir to už mokinį joks mokytojas nepadarys.Spręskite savo problemas patys, o ne ieškokite kaltų.Jei nėra nuoseklaus darbo, matematikoje rezultatų nebus.Geriau pasidomėkite, ką Jūsų vaikas veikė per matematikos pamokas-kiek pramogavo, kiek „‘sėdėjo telefone“ ir kt.

  7. kol mokytojas negalės rašyti neigiamo pažymio, nes direktorius bijo dėl savo kėdės, kol nebus paliekama antriems metams už nepažangumą ir kol mokiniams pirmiau bus tik jų teisės, o pareigos mokytis nebus, tol mokyklose bus bardakas…

  8. Mokytojams surištos rankos. Mokome ne gabiuosius ,o vazojamės su tais, kurie nenori mokytis. rašome ketvertus tiems, kurie nieko nedirba, trukdo pamokas. Palikti antriems metams negalima. Yra gerų, principingų mokytojų.

  9. kai matematiką pradės dėstiti matematikos mokytojas, o ne kokia buvusi IT mokytoja, ar dar blogiau….tai ko norėt. Anykščiuose situacija gimnazijoje yra tragiška.

  10. Mokytojai moko visus vienodai. Nei vienam nebuvo ausys užkištos ir akys užrištos. Jei pamokų nelankė, pamokų metu nežinia kuo užsiiminėjo, namų darbų neruošė, tai ir atitinkamą rezultatą gavo. O kaltinti mokytojus visada lengviausia. Manau tėvai patys privalo žinoti, kaip jų vaikui sekasi mokytis. Supraskite, kad jei nesimokė, tai ir nemoka. Stebuklų nebūna.

  11. Reikia nuosekliai mokytis ir ruoštis , kad reiks laikyti egzaminus. Šiuolaikiniai mokiniai galvoja viską gauti greitai.
    Namo be pamatų (ore) nebūna…
    Čia kalti patys mokiniai ir jų tėvai.

  12. taip vadinamos skaitmenines technologijos privede prie to kad baigia vidurine skaiciu nepazista tik zino koki mygtuka pas[austi

  13. „Mūsų vaikams nuo pat kūdikystės kemšama į galvą, kad jie yra Visatos centras, o gyvenimas yra vienas didelis nesibaigiantis malonumas be jokių pastangų. Pamokėlės žaidimų forma… Paskui amžini verkimai, kad pasenę mokytojai neįdomiai ir neaktualiai dėsto medžiagą. Bet matematikos vadovėlis, dovanokit, ne erotinis romanas ir ne kompiuterinis žaidimas, kad būtų įdomus paaugliui. Mokslas – tai darbas, kryptingas, nuoseklus darbas. Uždavinius mokomasi spręsti ne žaidimo, o sprendimo būdu. Pastangų būdu. Žodžio „reikia“ iš žodyno dar niekas neišbraukė“.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.