Pirmadienis, 2014-12-22 
Naujienos
Renginiai
Skelbimai
Fotoreidas
Sveikinimai
Padėkos
Pro memoria
Pranešk naujieną
Kontaktai



Kuri šalis labiausiai traukia išvykstančius uždarbiauti bei gyventi?
 












Pašalpų gavėjai jau pradeda dirbti visuomenei naudingus darbus
Nyksciai.lt informacija   
2013-03-13

Image

Piniginės socialinės paramos gavėjai nuo kovo 1 dienos Anykščių rajone privalo dirbti visuomenei naudingus darbus. Naujienų portalas Nyksciai.lt pasidomėjo, kaip naująją tvarką pavyksta įgyvendinti seniūnijose.

Viešintų seniūnė Janė Každailienė, sulaukusi naujienų portalo Nyksciai.lt skambučio sakė, kad klausimai apie tai užduodami dar per anksti.

„Niekas kol kas nedirba, tačiau 6 - 7 socialinės paramos gavėjai jau turėtų pradėti dirbti šios savaitės pabaigoje ar kitos pradžioje“, - sakė J.Každailienė, pridurdama, kad „ne tas laikas“ dirbti, laukiama, kol nutirps sniegas ir įsivyraus labiau pavasariški darbai.

Preliminariuose Viešintų seniūnijos sąrašuose numatyta, kad visuomenei naudingus darbus dirbs per 40 viešintiškių, tačiau J.Každailienė mano, kad iš to sąrašo dar gali kažkas nuspręsti, kad už dyką dirbti jam „netinka prie veido“.

J.Každailienė pasakojo, kad darbo įrankiais turės pasirūpinti patys pašalpų gavėjai.

„Koks kaime vyras, jei kirvio namie neturi?“, - stebėjosi Viešintų seniūnė, išgirdusi klausimą apie tai, kad galbūt žmonės reikalingų instrumentų gali ir neturėti.

Dirbančiuosius teks prižiūrėti patiems seniūnijos darbuotojams, tačiau J.Každailienė įsitikinusi, kad „botagėlio“ neprireiks ir žmonės dirbs geranoriškai, nes antraip gali pašalpų netekti.

O kaip dėl darbų saugos? Jei, neduok Dieve, koks viešintiškis, malkas vienišai močiutei bekapodamas, pirštą nusikirs?

J.Každailienė mano, kad tokių, kurie nemoka elgtis su kirviu kaime, vienetai.

Traupio seniūnija kol kas sulaukė tik vieno socialinės paramos gavėjo, nors per tris mėnesius čia turės atidirbti per pusė šimto traupiečių.

Seniūnė Daiva Tolušytė naujienų portalui Nyksciai.lt sakė, kad darbui reikalingais instrumentais dirbančiuosius greičiausiai aprūpins pati seniūnija (tam artimiausiu metu seniūnija žada jų įsigyti papildomai), o juos prižiūrės vienas iš dirbančiųjų, kuriam tai bus pavesta daryti. Esą tokia tvarka prigijo kaimyniniame Panevėžio rajone.

„Jei žiemos metu visi ateitų, nesugalvočiau ką žmonėms veikti, tačiau pavasarį darbo visiems tikrai pakaks“, - sakė Traupio seniūnė D.Tolušytė.

Troškūnų seniūnas Antanas Jankauskas naujienų portalui Nyksciai.lt prisipažino, kad naujoji tvarka seniūnams tapo „žiauriai papildomu darbu“.

„Šiandien dirbo aštuoni socialinės paramos gavėjai. Pagrinde gatves šluoja ir šakas geni“, - pasakojo seniūnas.

Paklaustas apie darbo įrankius, A.Jankauskas sakė, kad šluotų seniūnija pati prisirišusi turi, o kitus reikalingus instrumentus esą patys žmonės geranoriškai atsineša.

O ar noriai socialinės paramos gavėjai darbuojasi?

„Tarpusavy gal ir pasišneka, man tik vienas sakė, kad nedirbs, nes eina pas daktarus“, - atskleidė seniūnas.

Prižiūrėti visuomenei naudingus darbus dirbančius socialinės paramos gavėjus būtina. Klausiame - nejaugi ir sekiojate paskui juos?

„Visko būna...“, - teigia Troškūnų seniūnas A.Jankauskas.

Už pašalpas Troškūnų seniūnijoje teks atidirbti per 100 gyventojų, tačiau reikalingus dokumentus susitvarkė kol kas tik 20.





Komentarai (96)
 
saule | 2013-03-26
 
teisybes nebuvo ir nebus,ponai kiek pinigelio gauna kas menesi uz savo darba ir masinas su piestukais,o cia jei bedarbis esi mazame miestelyje tai uz kelis litus jau turi eiti atidirbti.o man atrodo tegu ponams pamazina algas,uzteks ir bedarbiu pasalpoms tada pinigeliu.arba tegu ir jie eina dar padirbeti kartu su bedarbiais.visais laikais is ubago buvo tyciojamasi ir bus.... :sigh
 
 
 
to peticija | 2013-03-17
 
Pasalpu gavejai skurdziausia visuomenes klase,tai gaunas ,kad bomzas konteineri geriau gyvena na tada meskit pasalpas ir i konteineri 8) :grin
 
 
 
... | 2013-03-15
 
norit sedet 
internete ir rašyneti šlykščius komentarus tai ir dirbkit niekas už dyka nieko negauna siurbeles kai kurie tai tikrai
 
 
 
Taigi jau buvo sakyta... | 2013-03-15
 
Jeigu atranda darbo pasalpiniams - vadinasi darbo yra. Tai ir kurkit darbo vietas kaip priklauso su sutartym, isipareigojimais, prievolem, garantijom ir mokesciais. Žodynas - pašalpa piniginė ar kitokia parama... Jeigu verciama atidirbti uz pasalpa tai jau darbiniai santykiai ir zodzio pasalpa cia tiesiog negali buti. Taip nera niekur. Del sitos nesamones tarybiniai, jeigu jie ne paskutiniai liurbiai, turetu saukti nedelsiant neeilini tarybos posedi ir atsaukti tokius sprendimus.  
Musu valdzia nusivaziavo iki paciu juodziausiu, apsisikusiu podpolsciku ir nelegalu veiklos metodu. Gal jie ten visai nuovoka prarade.
 
 
 
as | 2013-03-14
 
o jau pacios seniunes veidelis?i abrozdeli paziurejai ir matosi kad ne vien kavute gere? reiketu kad meras dazniau pakontroliuotu :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll :roll o pati dar saiposi kam sluota tinka prie veido?
 
 
 
galų gale,pažvelkime | 2013-03-14
 
tiesai i akis...Visose valstybes,žmonės,gaunantys pašalpas už nedarbą,atidirba visuomenei naudingu darbu,tad nereikia spygauti.Niekas niekam niekur nemėto pinigų už dyką...gavai -atidirbk.Tai visiškai normalu .Ir prie ko č9a konstitucija.Kodėl nutylima apie konstitucija,kai prageriamos pašalpos,o atidirbti už ja nesinori... :cry :cry :grin :sigh
 
 
 
linkiu | 2013-03-14
 
kurie labai gerai dabar gyvena,turi po tris masinas,butuose pensininke mociute priregistrave{del kompensaciju]rasineja kad nuimt pasalpas,kad JIEMS TEKTU PAGYVENT IS PASALPU.kai zmogus neturi,nei sodo,nei kaimo,nei dedes amerikoj...kaip gyvent?va kad jiem taip tektu pasimaitynt kruopytem...
 
 
 
pasirasykite butinai | 2013-03-14
 
peticijos lt.
 
 
 
Peticija | 2013-03-14
 
pasirodė nauja peticija 
internetineje peticiju svetaineje 
 
"GINKIME SKURDŽIAUSIOS VISUOMENĖS KLASĖS - SOCIALINIŲ PAŠALPŲ GAVĖJŲ KONSTITUCINES TEISES" 
 
Kam aktualu, pasirašykite šią peticiją - nelikime abejingi, būkime solidarūs. 
Persiųskite šią peticiją draugui ar pažįstamui.
 
 
 
Info besiruošiantiems dirbti | 2013-03-14
 
Šiandien buvau savivaldybėj.Pasidalinsiu informacija, kurią sužinojau. Darbo bus visiems: aplinkos tvarkymas, šakų genėjimas, šaligatvių šlavimas ir panašiai. Darbas visiems vienodas, ar tu pijokas, ar su keliais aukštaisiais, ar ligotas, ar sveikas.Tai va, tokios tos naujienos.
 
 
 
ne | 2013-03-14
 
nedarbo metu.Sedziu namie.ir pagal verslo liudijimus nevisada darbo turim.priklauso ir nuo oro ir kiek zmones turi pinigeliu.jei algu nesumokejo,tai niekas ir i kirpyklas neina ir i turgu ateina tik pasivaiksciot...tai va
 
 
 
Atsakymas o | 2013-03-14
 
Perskaicius komentara matosi, kad darbo metu rasoma :grin . Valio.
 
 
 
o kodel | 2013-03-14
 
turi zmogus atidirbti?
 
 
 
pilietei | 2013-03-14
 
as dirbu pagal verslo liudijima.bet kazkodel man biletenio niekas nemoka,vaistu nekonpensuoja.moku ligoniu kasa pati kiekviena men.po 90 lt.jei kur skauda,tiesiog laukiu kol praeis,nes kas uzdirbs duonai.gal 14 m.dirbu o poliklinikoj nebuvau.TAI TEGU MOKA VALSTYBE PASALPAS TIEM KAS NETURI DARBO.arba tegu kuria darbo vietas.buvo-kepykla,buvo pienine,buvo vailokyne,vynine.kiek zmoniu dirbo.NIEKO NELIKO.
 
 
 
tu | 2013-03-14
 
siandien turi darba ,rytoj gali netureti,cia liecia visus zmones kurie praras darba,kur zmogaus teises???????????????? :zzz :zzz :zzz :zzz
 
 
 
o | 2013-03-14
 
pasiskaičius komentarus darosi aišku, kad pašalpininkai gaudami pinigus už dyka turi laiko bei lėšų internetui ir konstitucijos ir kitų įstatymų nagrinėjimui, ko nepasakysi apie dirbančiuosius. VALIO!
 
 
 
netinginius | 2013-03-13
 
aš nusipelniau pašalpos už dyką! Duokit man pinigų! Aš darbo nenoriu, tegu dirba tie kurie ir iki šiol dirbo, ir tegu toliau moka mokesčius. Reikia naujos valdžios! Rinkime tuos kurie duos šaibų už dyką, o šita valdžia uoj kokia negera :grin
 
 
 
walio | 2013-03-13
 
sakot kad stebuklu nebuna ant margo svieto. prie tu jau esanciu pridekim dar viena-viesintu seniune teikesi ziniasklaidai interviu duoti 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin pazanga.
 
 
 
Piliete | 2013-03-13
 
Labai visi dejavote,kad nera darbo ,tai valdzia sugalvojo kaip uzciaupti pilieciams burnas, statistikoje bus parasyta kiek per menesi zmoniu idarbinta,o po to pasigirta ,kad sukurta tiek ir tiek nauju darbo vietu.Vienu zodziu "gyvenimas gereja"
 
 
 
darbo birza | 2013-03-13
 
tai darbo neduoda ,isidarbint ,dabar galima ,tik per gerus pazystamus,O cia ,duoda ant kruopu 350 ir dar dirbt varys.Tikrai ,nieko nebera sitoje salyje ,viskas be ateities ,tik pasityciojimas ,is to vargso zmogaus. :cry
 
 
 
darius | 2013-03-13
 
darbo irankius privalo duoti. nes ivykus nelaimingam ats. darbo irankis labai svarbus , kaip ir drabuziai turi atityk dirbama darba tam yra darbu saugos reikalavimai, negali kapot malku su crocsais
 
 
 
Julius Janonis | 2013-03-13
 
Nieko nieko, ryt poryt gaisrininkai pirks gaisrines mašinas,nuo jų neatsiliks policininkai, kasininkės temps Maximon kasos aparatus, medikai pirks vaistus ir rentgeno aparatus, meras su vicemeru savivaldybę persikels į savo namus - ir pigiau,ir įdomiau, ir viskas už savus pinigėlius.Kam valstybės kišenes sausint? Apie viską pagalvota... :roll
 
 
 
Klerkams | 2013-03-13
 
Eikit visi ant trijų raidžių
 
 
 
pilietė | 2013-03-13
 
valstybė turi užbaigti žaisti su pašalpomis.Kokios čia gali būti pašalpos,pašalpa gali būti susirgus,ištikus nelaimei gaisrui.O ČIA NIEKO NEDIRBA IR GAUNA PINIGUS.KAS IEŠKO DARBO TAS SUSIRANDA.
 
 
 
tam a | 2013-03-13
 
na ir varyk,kuo greiciau.. :)
 
 
 
a | 2013-03-13
 
ale kuo toliau tuo baisiau.reike varit is lietuveles kol .dar galima paskui dar uzdraus :p
 
 
 
mm | 2013-03-13
 
aš nesu pašalpinė, pašalpų taipogi negaunu, bet čia smūgis žemiau juostos, kad žmonėms reiks įrankiai už savus pinigus pirkti. Jai visiems vienodos teisės, tai tegul ir savivaldybės darbuotojai, socialinio personalas už savo uždirbtus pinigus nusiperka darbui kanceliarines prekes, žiūrėsim kaip tada vertins paprastą Lietuvos pilietį
 
 
 
kirvis,kirvis | 2013-03-13
 
Kitokio įrankio Viešintų seniūnė nepripažįsta,turbūt varys ledus nuo provėžuotų kelių daužyt :grin
 
 
 
Svedasiskis | 2013-03-13
 
Nieko priprasyt prie naujis sitemos ir bus viskas ciki piki, idomu kaip Svedasai tvarkosi, reikes darbininkam kokiu skanumynu nupirkti...
 
 
 
Išsigymimas | 2013-03-13
 
Ir kaip dar tie žmonės, kurie priėmė tokius sprendimus drįsta vaikščiot po tas pačias parduotuves, tomis pačiomis gatvėmis? Galų gale kaip jie drįsta Bažnyčioje su visais melstis? Matyt dėl to jų ten ir nebūna, kad bijo jei ne žmonių, tai bent Dievo. Tokie dar ne beviltiški. Iš kitų žmonių nėra.
 
 
 
rm | 2013-03-13
 
Viešintoms niekas nesuteikė išskirtinės teisės neturėti darbo įrankių.Jei tuo nesirūpinate,tai gal ne toj kėdėj sėdit?Tikėkimės,kad kitą žiemą pagrindinės gatvelės nebebus virtusios čiuožyklomis,darbuotojų juk turėsit.
 
 
 
Dainuojanti Lietuva | 2013-03-13
 
Tuoj nei dirbsi, nei atidirbinėsim, nei mokesčius mokėsim. Tik dainuosim dainas apie durną valdžią.
 
 
 
‡ | 2013-03-13
 
Kvailiu valdzia priima kvailus sprendimus. Tai tik dar vienas veiksmas kuriu visuma kada nors pavirs sitos valstybes pabaiga. Tai tik dar vienas tyciojimasis is zmoniu. Taip pat kaip su siukslem, kaip su pelningai dirbancia ir milijonines skolas turincia siluma su auksciausiom kainom... Nu gi atsibos kada nors tai zmonems ir bus ispurvinti brangus reiksmingu zmoniu kostiumai.
 
 
 
Tai gi va | 2013-03-13
 
Va gi na gi na gi va. Ne prieš gerą čia... Nemanau, kad žmonės leisis įbaudžiavinami.
 
 
 
Rimtas pasiūlymas klerkams | 2013-03-13
 
Komendanto valandą įveskit kuo greičiau.Nes Tadas Blinda atšoliuoja jau. Pažįsta jis visus klerkus. Pasimaišiusiems jam gatvėj pz bus. Dėkuj Biliūnui už įkvėpimą ir literatūrinį paveldą.
 
 
 
as | 2013-03-13
 
pasalpininkai turi pareiga atidirbti bet turi ir teises.pasiskaitykit savo teises .ten teigiama kad turi suteikti darbo drabuzius irankius ,kompensuoti keliones islaidas ir net skirti maitinima.is pasalpininku reikalauja dirbti ,o jie gali reikalauti siu salygu.
 
 
 
Man gana | 2013-03-13
 
Esu 21 metų vyrukas. Jau 3 metus dirbu mokaus ir gyvenu UK(Škotija). Planavau grįžti pasižiūrėti į senelių kapą, pastatyti žvakutę. Taip ir padarysiu. Bet po to eikit jūs visi nx.. Supuvusi visuomenė. Nusispjaut ant tokių tautiečių. Net neverta atgal į Lietuvą vežt svetur sukurto gėrio viską pavogs, o pavogę sakys eik gatvę šluot ir savo šluotą atsinešk.
 
 
 
123 | 2013-03-13
 
cia jums nepriklausoma Lietuva :grin :grin
 
 
 
to 111 | 2013-03-13
 
Jau pakeistas šis straipsnis - nebereikia tokiu atveju sutarties. Žmonės, domėkitės tuo, kas vyksta pasaulyje, na bent jau Lietuvoje.
 
 
 
111 | 2013-03-13
 
klausimas toks:kodel kasant bulves pas kaimyna reikia sutarties o uz pasalpa dirbant jokiu sutarcu nera?
 
 
 
nu | 2013-03-13
 
48 straipsnis  
 
Kiekvienas žmogus gali laisvai pasirinkti darbą bei verslą ir turi teisę turėti tinkamas, saugias ir sveikas darbo sąlygas, gauti teisingą apmokėjimą už darbą ir socialinę apsaugą nedarbo atveju.  
 
Užsieniečių darbą Lietuvos Respublikoje reguliuoja įstatymas.  
 
Priverčiamasis darbas draudžiamas.  
 
Priverčiamuoju darbu nelaikoma tarnyba kariuomenėje ar ją pakeičianti alternatyvioji tarnyba, taip pat piliečių darbas karo, stichinės nelaimės, epidemijos ar kitais ypatingais atvejais.  
 
Priverčiamuoju darbu nelaikomas ir įstatymo reguliuojamas teismo nuteistųjų darbas.  
 
52 straipsnis  
 
Valstybė laiduoja piliečių teisę gauti senatvės ir invalidumo pensijas, socialinę paramą nedarbo, ligos, našlystės, maitintojo netekimo ir kitais įstatymų numatytais atvejais. dirbti reikia ,bet :grin konstitucija neveikia
 
 
 
o kiek jūs davėt valstybei? | 2013-03-13
 
Visi tik skundžiasi, kaip blogai, kad reikia dirbti, o dirbti reikia, nes gauni pinigus (kodėl aš turiu dirbti, kad gaučiau atlyginimą?)! Pernelyg ilgai esatę įpratę už dyką pinigus gauti. Pykstate, kad valdžia (kurią, beje, patys išsirinkote, o jei nėjote balsuoti - dėl tokios valdžios patys ir kalti) jums neduoda darbo, pinigų - o kiek patys esate jai davę? Kiek sumokėjote mokesčių, kad dabar skeričiojatės, kokia valdžia negera. Čia aš, kuris moku mokesčius ir jums uždirbu pašalpas, turiu teisę pykti, kad jums nereikėjo atidirbinėti už pašalpą dar prieš trejus metus. Pritariu tik tai minčiai, kad darbo įrankius turėtų suteikti, o ne patys naudotų savo. O darbas nėra kažkokia gėda. Nepatinka atidirbinėti - neimkit pinigų ir vikas, o ne putokitės čia.
 
 
 
oho | 2013-03-13
 
koks ažiotažas, atprato liaudis dirbt...
 
 
 
as | 2013-03-13
 
nagi kokius darbus siulo anyksciu savivaldybe ,dabar.???nes nuo balandzio tai kelsime komunalinio uki.ten nuo balandzio 1 dirbs300 anykstenu pasalpininku.o komunalinio darbuotojai bus isvaryti atostogu nemokamu va kaip.
 
 
 
konstitucijos | 2013-03-13
 
48 straipsnis 
 
Kiekvienas žmogus gali laisvai pasirinkti darbą bei verslą ir turi teisę turėti tinkamas, saugias ir sveikas darbo sąlygas, gauti teisingą apmokėjimą už darbą ir socialinę apsaugą nedarbo atveju. 
 
Užsieniečių darbą Lietuvos Respublikoje reguliuoja įstatymas. 
 
Priverčiamasis darbas draudžiamas. 
 
Priverčiamuoju darbu nelaikoma tarnyba kariuomenėje ar ją pakeičianti alternatyvioji tarnyba, taip pat piliečių darbas karo, stichinės nelaimės, epidemijos ar kitais ypatingais atvejais. 
 
Priverčiamuoju darbu nelaikomas ir įstatymo reguliuojamas teismo nuteistųjų darbas. 
 
52 straipsnis 
 
Valstybė laiduoja piliečių teisę gauti senatvės ir invalidumo pensijas, socialinę paramą nedarbo, ligos, našlystės, maitintojo netekimo ir kitais įstatymų numatytais atvejais. 
 
 
 
Kur jus cia matot kokia stichine nelaime, ar ka nors panasaus?
 
 
 
Citata is encuklopedijos | 2013-03-13
 
"Visuomenei naudingas darbas - visuomeninio darbo forma; viena iš pagrindinių nuteistųjų pataisymo ir perauklėjimo priemonių."
 
 
 
Ople | 2013-03-13
 
Ne kiekvienam pašalpininkui galima patikėti darbą su kirviu ,dalgiu ar pjūklu ,bet ir su šluota gali akis išsibadyti... :roll Kas už visą šitą biespridielą neš atsakomybę? :roll
 
 
 
Gražios pašalpinės draugė | 2013-03-13
 
Ir aš ir aš noriu pas merą! Ne tik sriubą virsiu, langus valysiu, bet ir volvo su bikiniu vilkėdama plausiu :) mano duomenys 90-60-75D
 
 
 
rem | 2013-03-13
 
darbo kodekse turetu but nauja eilute:) darbas gaunant pasalpa:) vergavimas valdziai:) ar kazkas panasaus:)ir butinai pabrezti kad i si darba gali pretenduoti tik gaunantys pasalpas ir gyvenantys zemiau skurdo ribos:) o tokiu lietuvoje jau 33procentai:) tuoj sukursim varguoliu pasalpininku partija:)33 procentai praktiskai pergale garantuota:)
 
 
 
Kai | 2013-03-13
 
Kurie net gi skaiciuoja, uz ka interneta susimoka, juokingiau net nebegali buti. :eek
 
 
 
graziai pasalpiniai | 2013-03-13
 
galetum savivaldybeje ant b..suktis kaip propeleris.. :roll
 
 
 
:) | 2013-03-13
 
O kai pasalpos nebegausit, nebeturesit uz interneta susimoket ir komentaru neberasynesit :)
 
 
 
Ramiai | 2013-03-13
 
GALITE netalkinti. Maziau reiks pinigu skirti pasalpoms. O Stasburu negasdinkite - atsirado juristai.:) Rokisky, Panevezy, Sirvintose jau 3 metai kaip atlikineja ir nei vienam nepavyko irodyti jokiu teisiu pazeidimo
 
 
 
Graži pašalpinė | 2013-03-13
 
O galima man pas merą atidirbti? Langus plausiu, srubą virsiu :)Mano duomenys: 90-60-90.
 
 
 
:) | 2013-03-13
 
Gana cia raudot, aikit visi irankiu pirkt ir mars gatviu sluot ir siuksliu rinkt, nes nespesit uz kova atidirbt-balandi pasalpos nebegausit. Vot tep :)
 
 
 
rem | 2013-03-13
 
kolkas susidariau nuomone kad pasalpininkai tures pilnai atidirbt tuos pasalpinius litus:) nusipirkt irankius...drabuzius...ir jei dar pinigeliu liks tures atiduot valdziai:) aplamai kam darbo laidziai pinigai...ir ka namie veiksit:)kad neprarastumet igudziu dirbt...dirbsit valdziai:)kad jiems butu geriau:)
 
 
 
vbs | 2013-03-13
 
Argi čia darbas už dyką? Už visų dirbančiųjų mokesčius sumokėts. 
Vokiečiai labai gražius ir gerus šūkius naudojo. Kaip ir visi grobikai dangstėsi teorijomis. O kaip buvo tikrovėje, visi žino. 
Kitas dalykas, jei žmogus yra ligotas ir negali laikinai dirbti.
 
 
 
Dar klausimui. | 2013-03-13
 
Visa atsakomybe kris ant darbdavio.Tai jis tures uz viska atsakyti.Ir dar. Jeigu jau zmogus turi atidirbti, tai jis turi buti aprupintas ir darbo irankiais.Ir nesvarbu kokiais.Kodel jis turi viska nestis is namu?Kas jam tuos irankius nupirko?Tokia mano nuomone. :?
 
 
 
Ja | 2013-03-13
 
Arbeit macht frei - darbas daro laisvu - tokie uzrasai buvo prie Osvencimo, Dachau,Sachsenhauseno ir kitu konclageriu vartu ...
 
 
 
as | 2013-03-13
 
o ka anyksciuose siulo savivaldybe . vakar i ja siuntimus israsinejo.kodel neparase???gal yra zinanciu?????
 
 
 
Komentaras jei | 2013-03-13
 
Labai prajuokino 8)
 
 
 
Morta | 2013-03-13
 
Kaip gerai, kad dar yra mąstančių - tokių kaip rem. Kuo toliau, tuo valdžia žiauriau tyčiojasi iš žmonių. Meras tuoj važinės ne su vienu, o su trim valdiškais automobiliais, nes vergai dirbs už trupinius, atsineš viską - ir darbo priemones, ir aprangą,ir šeimynas savo dar atsives kartu, ir savo begalinę Baimę...Kuo blogiau, tuo geriau - greičiau įvyks revoliucija - arba į vieną, arba į kitą pusę. Nežinau, bet nesijausčiau saugi, kai alkanas pažemintas žmogus su savo galbūt senelio apdilusiu kirvuku šakas genėja, kad ponams būtų gražiau, šviesiau, kad negaila kapeiką vergui po to numest...
 
 
 
As | 2013-03-13
 
Tipo reiks pumpuot lauko tualetus.slangu turi turet kiekvienas.manau nera kaime nivieno kuris sirgtu bronchitu tdl kompresoriu mums nereiks
 
 
 
Jei | 2013-03-13
 
zmogus sluoja gatve, tai jam turi buti isduotas ispejamasis zenklas, kuri jis turi pasistatyti ir sviesa atspindinti liemene.
 
 
 
taigi | 2013-03-13
 
...jeigu zmogus dirba, jis turi buti apdraustas, gauti atlyginima, jis ir darbdavys privalo moketi mokescius,
 
 
 
dirbanti | 2013-03-13
 
...as jokiu budu esu nepries darba ,bet su tais viesais darbais yra kazkas netaip, gal as buka bet...escius, nes priesingu atveju yra istatymu pazeidimas uz kuri baudziami ,pavizdys yra tai,jog ukininkas pasamdes savo gimines bulvems kasti,ir tikrintojai rade neapiforminta zmogu -nubaudzia....
 
 
 
nu | 2013-03-13
 
Pagrinde gatves šluoja ir šakas geni“, - pasakojo seniūnas.tai jeigu zmogu numus masina,kas atsakys 8) 8) :grin
 
 
 
Geriau | 2013-03-13
 
Butu steigiamos naujos darbo vietos, tai nereikt tada uz pasalpas atidirbinet 8)
 
 
 
to rem | 2013-03-13
 
Pritariu visu 100 procentų. tegu visi savivaldybės ponai net ir seimo nariai perkasi rašiklius ir ne tik juos už savo pinigus. Pagaliau atsineša iš namų. O kodėl pašalpininkai turi naudoti savo įrankius valdiškiems tikslams? 
Jai jau prastas žmogelis, tai iš jo galima tyčiotis? Neneškit savo įrankių, nenaudokit savo šluotų, Jai jau sugalvojo priskirti darbus, tegu aprūpina ne tik darbo įrankiais, bet darbo drabužiais, pirštinėm ir t.t.
 
 
 
rem | 2013-03-13
 
ar tie darbai visuomenei reikalingi...manau taip jie reikalingi...bet koks zmogus bebutu jis nusipelno pagarbos...yra darbo...leisk zmogui legaliai ir oriai ji dirbt... 
siai dienai tai pavadinciau darbas pasalpa
 
 
 
rem | 2013-03-13
 
kai tik duoda darbo...ir skambini i darbo inspekcija...lai dirba savo darba jie:) nesudaro sutarties skambini i mokesciu inspekcija...kiekvienas darbas turi but mokamas ir saugus:)nera cia ko ponams apvaginet vargsus...ir sukt mokescius is valstybes:) 
kazkaip keistai traktuojate...jei ponas jonas pasamdis antana sluot gatves...ir nesudarys sutarties su juo bus nelegalus darbas...ir gaus baudike nemaza ponas jonas...bet jei seniunas lieps dirbti cia viskas bus legalu?:) nejuokinkit ...kazkaip dvigubi standartai:) 
tada turiu pasiulyma atleidziam visus biudzetininkus...mokam jiem pasalpas ir lai atidirbineja:) manau kitu metu biudzetui tikrai nereiks tu desimt milijonu ir dar liks:)ateina ponas meras pvz...atidirba meru uz pasalpa...su savu transportu atvaziuoja...dar kiek sutaupytume transportui:)...taigi pradekim nuo valdzios:)darbininkelis su savu kirviu su sava sluota i darba...o kodel meras negali su sava masina...savu tusinuku.popierium:)zinoma po mero dar visa eile klerku:)
 
 
 
AS | 2013-03-13
 
Tipo laisva lietuva?i strasbura byla ant stalo ir laimi.irankiu matai net neduoda.
 
 
 
xxx | 2013-03-13
 
o ka daryt tiems kurie neturi salygu vaziuoti i kitas seniunyjas dirbti....???? beto nera isko nusipirkti instrumentu darbui..... :cry :cry :cry
 
 
 
to kaip suprasati | 2013-03-13
 
o gi tai reiškia, kad iš "vižočių" galima tyčiotis. Visus pagal vieną kurpalių sulygino. Jai esi bedarbis, tai reiškia alkoholikas.
 
 
 
Donelaitis | 2013-03-13
 
Ale dabok, brolau! aš tau daugiaus pasakysiu. 
Tu su manim žinai, kaip būrą baudžiava baudžia, 
Ir kaip biedžius toks, kasdien kantriai pasilenkęs, 
Po baisioms vargų naštoms vos gal atsidvėsti. 
Ak, kas gal visokias mūsų bėdas surokuoti!
 
 
 
geras | 2013-03-13
 
:grin 8) baudziava grizta ,vadinasi darbu pilna 8) 8)
 
 
 
jei | 2013-03-13
 
as UZSIDIRBU ta paslpa, tai ir stazas turi skaiciuotis.
 
 
 
IntelektualiaiProtingasDurnius | 2013-03-13
 
Baikit cia verkslianti del tu susizalojimu darbuos.Jei esate ziopli,tai niekas jums nepatikes kirvio arba dalgio,gausite sluotas ir galesite saligatvius ar gatves sluoti arba apsiginklave maisu eiti rinkti siuksliu.Kaime visi vieni kitus pazysta ir tikrai visi zino kas koki darba gales atlikti.
 
 
 
jei | 2013-03-13
 
as, pvz, noriu ziema kasti sniega, tai turiu issiimti verslo liudijima ir moketi mokescius. Uz tai man skaiciuojamas darbo stazas ir turiu visas soc. garantijas. O jei man liepa ta pati sniega kasti uz pasalpa, tai jau stazas nesiskaiciuoja?
 
 
 
o | 2013-03-13
 
tai kaip galima dirbti be sutarties? Cia gi ne nuosavas kiemas ir ne nuosavi namai
 
 
 
Vaidlonys | 2013-03-13
 
tai reiškia kad klystate -darbo sutartis nesudaroma "Darbo sutartis sudaroma, o darbo stazas nesiskaiciuoja? Uz tarnyba soviet. kariuomenej stazas skaiciuojasi, o uz darba savo saliai darbo stazas nesiskaiciuoja?  
Gal kas zino, ka tai galetu reiksti?"
 
 
 
Kad būtų aišku | 2013-03-13
 
Valstybinė darbo inspekcija netirs. Nevykęs pavyzdys, vakar nuo laiptų nukrito verslininko Matjošaičio žmona. Ar jus galvojate kad darbo inspekcija privalo tirti ? Mes nežinome, bet galimai ji irgi dirbo. PVZ laistė gėles, šlavė kambarį ar keitė kačių kraiką. Pašalpos gavėjas atlikdamas visuomenei naudingą veiklą irgi ką nors dirbs, bet tai traktuojama lygiai taip pat ar pašalpininkas Jonas ar ponia Irena.
 
 
 
kaip suprasti? | 2013-03-13
 
Darbo sutartis sudaroma, o darbo stazas nesiskaiciuoja? Uz tarnyba soviet. kariuomenej stazas skaiciuojasi, o uz darba savo saliai darbo stazas nesiskaiciuoja?  
Gal kas zino, ka tai galetu reiksti?
 
 
 
dar klausimas | 2013-03-13
 
o jei zmogus zus toki "darba" dirbdamas? Kas kompensuos zuvusiojo seimai? Ar tirs darbu saugos inspekcija tuomet?
 
 
 
debilai | 2013-03-13
 
p-rašome mokėti ūkininkui privalomus mokesčius ir nesikreipti 350 lt. pašalpos .Sėkmės priimant veršiavimasi. Linkiu kad teliokas neviduriuotų , kaip tu
 
 
 
klausimas darbu organizatoria | 2013-03-13
 
Darbo inspekcija tyrimo tokiu atveju nepradeda, nes tai nėra jos kompetencijos sritis.
 
 
 
debilai | 2013-03-13
 
zmones kaime turi ir savo darbu ir gyvulius pasert ir malkom rupintis, ir daugybe kitu darbu. o miesto siuksles to nesupranta.. sugalvojo mat cia atidirbinet
 
 
 
Kompetentingas | 2013-03-13
 
Atsakymas - nėra darbinių santykių nėra problemos. Darbiniai santykiai kyla jei dirbamas darbas -to nėra ( asmenys pasitelkiami naudingai veiklai atlikti, o ne dirbti ) ir jei yra darbo sutartis - to nėra. Socialinės pašalpos gavėjai draudžiami valstybės,kaip ir nėščios moterys, vaikai, kunigai ar afganistaniečiai. Todėl gydymą finansuos ligonių kasos.
 
 
 
jolantai | 2013-03-13
 
tai negyvenk kazkokiam uzkampi, jei keliai nepatinka.eik pati ir barstyk. cia nekudakavus kaip vista.
 
 
 
Pašalpinikas | 2013-03-13
 
Niekas čia to atidirbimo nebijo. Kiek reikės, tiek ir dirbsiu.
 
 
 
klausimas darbu organizatoria | 2013-03-13
 
Tarkim,tokia situacija: zmogus dirba tuos visuomenei naudingus darbus ir rimtai susizaloja(nusikerta pirsta, sausgysles, susilauzo koja, ranka ar pan., ko pasekoje tampa neigalus. Kaip bus skaiciuojama jo neigalumo pensija? juk zmogus dirbo, bet darbo stazas nebuvo skaiciuojamas? Kas jam kompensuos gydymo islaidas? Ar yra sukurtas koks mechanizmas siuo klausimu? Prasyciau kompetentingo atsakymo. Dekoju.
 
 
 
Intelektualiai protingas durni | 2013-03-13
 
Senai laikas buvo taip padaryti,gal pagaliau sumazes nepatenkintuju pasalpininkais.
 
 
 
tau tik atrodo | 2013-03-13
 
balsavimas to nerodo - kad Traupyje žiemą keliai baisūs.
 
 
 
i | 2013-03-13
 
o kur susizinoti kada tau atidirbt.sake pranes bet kas ten juos zino kaip ten bus
 
 
 
Jolanta | 2013-03-13
 
Traupyje žiemą keliai baisūs. Atvežti jiems žvyro ir tegul šiupeliu barsto kelius,kasa sniegą,genėja medžius ir t.t.
 
 
 
j | 2013-03-13
 
atidirbsiu ir as,kai visi kurie po desimt,po penkis metus prastoveje darbo birzoj ir gyvene is pasalpu bus atidirbe.
 
 



www.rope.lt
www.zalaarms.lt



www.anyksciai-sport.lt





 Gruodis 2014 
PATKPŠS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031       






© 2008-2014 Nyksciai.lt
Visa medžiaga, pateikta Nyksciai.lt interneto svetainėje "www.nyksciai.lt" yra UAB "Atvirai" nuosavybė, jeigu nenurodyta kitaip. Svetainės informaciją arba jos dalis griežtai draudžiama dauginti, atgaminti, perspausdinti ir platinti jokiomis formomis (taip pat ir elektroninėmis) be raštiško UAB „Atvirai“ įgaliotų darbuotojų leidimo.