Policija pateikė oficialią versiją dėl įvykio prie IKI (papildyta)

Birželio 25 dieną, apie 12 valandą, policijos ir medikų ekipažai vyko prie IKI parduotuvės Anykščiuose.

Per eismo įvykį, pirminiais duomenimis, nukentėjo pagyvenusi moteris, kuri po susidūrimo su automobiliu nugriuvo. Automobiliu WV „Caddy“ važiavo pagyvenusių žmonių pora. Jie „Nykščiams“ sakė, kad suko į J.Biliūno gatvę iš IKI automobilių stovėjimo aikštelės. Greitis buvo nedidelis. Pasak jų, netikėtai į gatvę nuo šaligatvio tiesiai prieš automobilį  žengė moteris, kuri po susidūrimo nugriuvo ant asfalto. Medikai moterį išvežė į ligoninę. Šioje vietoje nėra pėsčiųjų perėjos. Vairuotojai pastebi, kad dalis anykštėnų tingi paėjėti dvidešimt metrų iki artimiausios pėsčiųjų perėjos ir trumpina kelią šioje miesto vietoje rizikuodami savo sveikata.

Policijos pareigūnai informavo, kad įvykis vyko kiek kitaip. Pasak policijos suvestinės,  birželio 25-ąją, apie 11.45 valandą, Anykščiuose, J. Biliūno gatvėje, išvažiuodamas iš automobilių stovėjimo aikštelės, 1949 metais gimęs blaivus vyras, vairuodamas automobilį „VW Caddy“ nepraleido šaligatviu ėjusios 1960 metais gimusios moters ir ją kliudė. Moteris pristatyta į gydymo įstaigą. Pradėtas ikiteisminis tyrimas.

NYKŠČIAI

13 komentarų

  1. kažin kų per dienas veikia toks savivaldybės eismo saugumo komisijos pirmininkas? Gal kokį sprendimo pasiūlymą ruošia, kad eismo dalyviai taptų saugesni Anykščių miestelyje ir Anykščių rajono savivaldybės teritorijoje? Ee mažu mero patarinėtojos jau kokį investicinį projektą parengė su aplinkkeliu kurortiniu miestu pasivadinusiam miesteliui, per kurio centrą bilda tranzitinis krovinių pervežimo, žemės ūkio pramonės bei lengvųjų automobilių transportas.

    • Anykščius pervažiuoji per 5 minutes, aplinkeliu užtruktų apie 10 minučių. Kas juo važiuos?
      Ar čia su idėja uždaryti Anykščių centrinę gatve ir padaryti ganyklą?

      • ar manai, kad nesiganytų, jeigų dalis gatvės būtų priskirta gyvenamosios zonos ženklo eismo reguliavimimui, kuriuo pėstiesiems suteikia pirmumo teisė ir automobilių greitis ribojamas iki 20 km/h.
        O aplinkelis Anykšių valdžiui neįkandamas dėl to, kad ganyklininkai brangios kompensacijos nori už žemę ar ne ?

  2. Reikia aplinkkelio butinai

  3. Jokie projektai nepadės ,kol žmonės gatvėse vaikščios kaip po ganyklas

    • taigi kliudė tai ne gatvės važiuojamojoje dalyje, o nubloškė. Matai vairuotojai pamiršta, kad pėstieji irgi eismo dalyviai ir nežiūri jų teisių, nepraleidžia… Taigi jeigu eismo saugumo organizatoriai kaip avinai aptvare maitinsis tai eismo dalyviai tik dažniau nuspaudinės vieni kitus, tik deją, pėstieji visada labiau nukenčia…

  4. Einant reikia būti atidžiai, matyti, ar saugu gatvėje. Ne po tranzitiniu sunkiasvoriu moteriškė palindo, o po lengvuoju automobiliu…Sveikatos jai ir atidumo ateity…

  5. Dabar turės pamoka pėščioji visam gyvenimuj kaip nereikia lasktyti per gatves. stiprybes ir sveikatos

  6. dažnai vairuotojai sustoja Sėklyčios aikštelėj ir kaip stirnos į paštą ar Šiaulių banką ne per perėją o tiesiai.Tai kas čia, kaip ganykloj.Ir tie ir tie pėstieji būna.Ne visur prie durų privažiuojat,reikia ir išlipat ir pėdinat kaip kurmiai.

  7. Aš mačiau kaip vyskas iviķo aš ten buvau

  8. Krenta kaip abrikosai

    Skaitau avarijų statistikas. Pasaulyje milijardai, Lietuvoje milijonai, Anykščiuose tūkstančiai. Ar visiems tiems bukagalviams negerai kažkas su galva? Pirmi projektuoti lėktuvai nuolatos nukrisdavo ir žmonės žūdavo – kokie kvaili ir neatsargūs žmonės! Nors baudas dėk! Ne ponai. Jei transportą padarysime saugiu atrodantį – užsidarys visi servisai ir eshopai.

Komentuoti: Gyventojas Cancel

El. pašto adresas nebus skelbiamas.